ШӨХТГ: Арван иргэний гомдлыг эцэслэн шийдвэрлэжээ

Б.Энхчулуун
2022 оны 12-р сарын 05 -нд

“Хэрэглэгчийн мэдээллийн 115 төв”-д нийт 149 иргэн хандсанаас 115 утсанд 134, чатботод 5, Засгийн газрын иргэд олон нийттэй харилцах “11-11” төвөөс 10 гомдол мэдээлэл ирсэн бөгөөд 92 иргэнд зөвлөгөө мэдээлэл өгч, 32 иргэний гомдол, мэдээлэл судлагдаж хариу өгөхөөр хүлээгдэж, чанаргүй дуудлага 2, 10 иргэний гомдлыг өргөдлөөр оруулан, 3 иргэний гомдлыг санал, хүсэлтээр хүлээн авч, хариуцсан албан тушаалтанд мэдэгдэн, 10 иргэний гомдлыг эцэслэн шийдвэрлэсэн байна.

Эх сурвалж: ШӨХТГ


Сэтгэгдэл (0)

ХХЗХ-ны журмын дагуу зүй зохисгүй зарим үг, хэллэгийг хязгаарласан тул ТА сэтгэгдэл бичихдээ хууль зүйн болон ёс суртахууны хэм хэмжээг хүндэтгэнэ үү. Хэм хэмжээг зөрчсөн сэтгэгдэлийг админ устгах эрхтэй.

    Сэтгэгдэл бичигдээгүй байна